reklama

Mobilný operátor-pomocník zlodejov?

Mobily sa kradnú, to je už takmer fráza. Ich užívatelia sa delia na 2 skupiny, na tích, ktorím už mobil ukradli a na tích, ktorích to ešte len čaká. Prvá skupina má s krádežou mobilu už svoje skúsenosti, tá druhá ešte nie. Tak pre nich je táto moja skúsenosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Tí, ktorí ešte o mobil neprišli si často vravia-mne sa to nemôže stať, stačí však chvíľka nepozornosti v autobuse či nákupnom centre a potom... už je neskoro, sypete zo seba rôzne neslušné slová na adresu zlodeja a nadávate aj sebe že ste pre tú chvíľku nepozornosti prišli všetko čo v mobile máte, kontakty, adresy, fotky... Čo teraz? Dôležité, veľmi dôležite je podľa možnosti, hneď ako to zistíte, zablokovať SIM kartu a tým aj možnosť zneužitia vášho ukradnutého telefónu. Požiadajte hocikoho, kamárata, kolegu, alebo poproste niekoho na ulici a hoc mu aj dajte pár korún za krátky hovor na centrálu vášho mobilného operátora. Ja som to neurobil okamžite ale pomerne kľudne som prišiel domov a z manželkinho telefónu som svoj ukradnutý zablokoval. Myslel som si, nuž čo, telefón mám sice na paušál ale kedže využívam službu počas ktorej od 8.00 - 18.00 volám zadarmo a práve bolo okolo piatej poobede nemôže sa až tak veľa stať. Ale stalo sa. A tu som pri koreni svojej veci. Netušil som, že môj mobilný operátor poskytuje službu navýšenie kreditu cez telefón, a netušil som ani že ju mám aktivovanú (nepamätám sa, že by som si ju aktivoval). Môj šikovný zlodejíček, si cez môj telefón navýšil kredit na telefónoch svojich kamátov a známych. To som zistil, keď mi prišla mesačná faktúra, ktorá ma prekvapila vysokou sumou.Nechápem prečo bola táto služba aktivovaná bez môjho vedomia, prečo ma neupozornili na možné riziko jej využívania. Kde je toľko premieľaná starostlivosť o zákazníka? Čo si môžem myslieť a takomto operátorovi? Nuž čo, poučil som sa, a snáď sa poučia na mojej skúsenosti aj iní, dúfať však, že by zmenili svoje konanie zlodeji a mobilní operátori sa asi neoplatí.

Vladimir Ondo

Vladimir Ondo

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako počítačový grafik Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu